Welke producten kan ik retourneren?
Producten die niet gepersonaliseerd zijn kunnen binnen 14 dagen teruggestuurd worden naar Dutch Sticker Factory.
Het product dient in de originele staat in een deugdelijke verpakking teruggestuurd te worden.
Hoe kan ik aangeven dat ik een product wil retourneren?
Doormiddel van een e-mail te sturen naar info@dutchstickerfactory.nl met daarin het ordernummer en een duidelijke omschrijving van de reden van retourneren. Wij zullen dan contact opnemen voor de verdere afhandeling. Het product zonder melding retour sturen kan lijden tot het mislopen van de creditatie van de order.
Wat krijg ik terugbetaald?
Heb je meerdere producten tegelijk besteld in één order? Dan zullen we alleen de kosten van het verkeerd besteld product crediteren. De verzendkosten worden bij een order met meerdere producten niet vergoed.
Het product is niet meer in de originele staat of beschadigd, wat nu?
Dat is aan jezelf. Je kunt altijd het product terug sturen naar ons, maar als het product dusdanig beschadigd of niet meer in de originele staat is, dan storten wij het bedrag niet terug. Bij twijfel adviseren we om een foto mee te sturen met je retour aanvraag.
Hoe krijg ik terugbetaald?
- We kunnen het bedrag omzetten in een kortingscoupon die je op een ander moment weer kunt
inzetten bij een volgende bestelling. - We storten het bedrag terug op je rekening. Je ontvangt dan van ons een creditnota.
Hoe lang duurt het voordat het geld teruggestort is?
We doen onze uiterste best om binnen 14 dagen het bedrag terug te storten op je rekening.
Bij wie ligt de bewijslast bij een retournering?
Wanneer je een product retour stuurt naar Dutch Sticker Factory, dan ben jij als verzender verantwoordelijk voor het product. We adviseren om bij duurdere producten een aangetekende of verzekerde verzending te gebruiken.